نظر پریناز سینایی برای کتاب صوتی چه کار کردی؟!

چه کار کردی؟!
پریناز سینایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
اینکه نکته که مخاطب به چند نفر برای قاتل بودن مظنون میشود خوب بود و داستان را جذاب تر میکرد و در انتها هم جالب به پایان رسید، ولی اون قسمت که داستان از زبان روحِ دختر روایت میشد کمی غم انگیز بود، چون معمولا در داستان های جنایی مخاطب با مقتول همحسی ندارد. او کسی بوده که کشته شده و شناخت خاصی از او در دست نیست ولی اینجا به نظر من تصور کردن روح سرگردان دختری بی گناه غم انگیز بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.