نظر R برای کتاب دنیای دوپامین

دنیای دوپامین
R
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
چرا همه از این کتاب تعریف کردن و هیچکی از ترجمه ی افتضاحش نگفت؟ اصلا جمله بندیش یه جوریه نمیشه فهمید چی میگه، من کتاب های خیلی سخت تر و تخصصی تر از این خوندم انقدر غیرقابل فهم نبوده! مجبورم از یک مترجم دیگه دوباره بخرم کتابو! از نظر من نویسنده اضافه گویی هم زیاد داره، میشد اصل مطلب گفته بشه و خلاصه تر باشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.