نظر ساناز نصری پور برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
ساناز نصری پور
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
سلام قبل از پایان کتاب حس دوگانه ای به کتاب داشتم گاهی به شدت جذب میشدم مثلا جاهایی که گفتگو عمیق شکل میگرفت ولی جاهایی از کتاب رو اصلا دوست نداشتم. اما در اخر کتاب واقعا عصبانی شده بودم چون یه کلی سوال نویسنده ایجاد کرده بود و جواب نداده بود و پایان باز اصلا برای این کتاب به این صورت مناسب نبود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.