نظر M.s برای کتاب خاطرات ثریا پهلوی

خاطرات ثریا پهلوی
M.s
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
برای من کتاب جذابی بود که خاطرات همسر شاه رو از زبان خودش خوندم وارد شدن دختری به کاخ پادشاهی و همسر شاه شدن و اتفاقاتی که افتاده برام جالب بود و هیچوقت نمیتونستم دلیل جدایی شاه از ثریا رو حدس بزنم که با خوندن این کتاب برام روشن شد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.