نظر Negin برای کتاب صوتی اعمال انسانی

اعمال انسانی
هان کانگ، فاطمه رحیمی
۴.۳(امتیاز ۲۲۰ نفر)
Negin
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
در تمام طول شنیدن کتاب به این فکر می کردم که ای کاش این کتاب و موضوعش یه برش تاریخی از یه کشور دیگه بود و ما هیچ درک و تجربه ی مشترکی با اون نداشتیم، اما متاسفانه تک تک داستان های اون رو به چشم دیدیم و شنیدیم؛ اون هم نه در ۳۰ یا ۴۰ سال گذشته بلکه تو همین یک دهه اخیر. قطعه به قطعه کتاب توصیفات و شرح آزاردهنده و واقعی داره که خودش شنیدنش رو سخت تر میکنه. تنها نکته ای که بنظرم جای اصلاح داشت نوع خوانش کتاب توسط گویندگان بود که شاید بهتر بود طوری خوانش بشه که احساس نویسنده بهتر منتقل و منعکس بشه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟