نظر کاربر f برای کتاب زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد دوم)

زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد دوم)
جس مک کان، فرانک سالاری
۴.۴(امتیاز ۷۱ نفر)
کاربر f
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
فعلا تا صفحه‌ی پنجاه خوندم و خب یه سری چیز هاش درست نیست به نظرم تو دنیای امروزی، ولی جالبه برام که کامنت‌ها همه مثبت هستند!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟