نظر فاطمه فریور برای کتاب زن کابین شماره 10

زن کابین شماره 10
فاطمه فریور
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
راستش اولش یک هیجانی بهت میده بعد همش دنبال ادامه اون معما وهیجانی ولی اصلا بعدش فقط توضیحات اضافی و حوصله سربز هست تا بازم آخرش فقط بیست صفحه بهت هیجان میده درکل منو ناامید کرد خیلی خوشم نیومد میتونست بسیار کشش زیادی داشته باشه چون ماجراش خیلی خوب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.