نظر امیرانی برای کتاب صوتی ما، پس از حادثه

ما، پس از حادثه
امیرانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
کتاب خوبی بود. اینکه فرد بعد (خود ک شی) به آرامش میرسه یا نه بماند، اما بهتره که همه ی ما بدونیم بعد از گرفتن اینچنین تصمیمات چه بلایی سر اطرافیان خودمون میاریم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.