نظر ابوالفضل عزیزی برای کتاب قلب ضعیف و بوبوک

قلب ضعیف و بوبوک
ابوالفضل عزیزی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
این کتاب چون همه ی کتاب هایی که خوانده نبود میتونم بگم این یک داستان بی ارزش بود حدود نصف کتاب فقط عزای این را گرفته بودند تا کار را تحویل بدهند واسیا مشکلش را نمی گفت و خلاصه من که خوشم نیومد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.