نظر سمانه فیاضی برای کتاب صوتی ربکا

ربکا
سمانه فیاضی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
سلام و احترام رمان ربکا رو خوندم البته قبلاً فیلمش رو دیده بودم. یه تفاوتهایی با فیلمش داشت ولی خوب قالب داستان یکی بود. در کل رمان زیبایی بود ولی خوب نمی دونم چرا رمان های انگلیسی منو نمیگیره یه خلأ هایی در حوزه ی معنایی داره و همیشه داستان ها جوری تمام میشه که خیلی دوست ندارم. این خلأ رو در رمان های روسی خصوصاً تولستوی نمی بینم. ولی در کل رمان قشنگی بود و افت و خیزهای داستان خواننده رو به دنبال خود می کشاند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.