نظر حراحبیبی برای کتاب قصه معراج

قصه معراج
حراحبیبی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
با نام و یاد خدا. اولٱ وظیفه ی خودم می دانم از شما وهمکاران محترمتان در کتابراه از بابت لطفی که به اهالی کتاب داریدکمال تشکر را داشته باشم ودعای خیرم را بدرقه راهتان نمایم. در مورد کتاب مورد نظر باید عرض کنم ، هنر نویسنده محترم این بوده که یک واقعه تاریخی دینی بسیار مهم را درعین مستدل بودن واستناد بر منابع روایی، بسیار ساده نویسی شده و روان نوشته اند ..
هیچ پاسخی ثبت نشده است.