نظر ناهیدمحمودی برای کتاب صوتی مهم بودن

مهم بودن
ناهیدمحمودی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
10
سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران محترم کتابراه و دوستان عزیز، این کتاب از نظر من مرهمی ست روی تمام زخمها، خاطرات بد و کمبودهای عاطفی ما. به موارد مهمی اشاره می کند که من اکثرا مهمترین عامل در دلخوربها، قطع شدن و بهم خوردن روابط، احساسات بد و سرخوردگی ها و دست کم گرفته شدنها و درنهایت دست کشیدن از خود و ادامه روابط و جریان سالم زندگی... باتشکر از نویسنده محترم، مترجم و راوی عزیز و پرتلاش که کتاب رو به بهترین نحو روایت کردند. با تشکر از زحمات شما
هیچ پاسخی ثبت نشده است.