نظر سودا برای کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم
سودا
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
00
با سلام خدمت نویسنده عزیز و باهوش و خلاق این مجموعهمن هر نه جلد رو مطالعه کردم اولش به خاطر اینکه ی چیزی شبیه هری پاتر بخونم و سرم گرم شه این مجموعه رو انتخاب کردم و جلدهای اولشم واقعا تقلید های زیادی از مجموعه هری پاتر شده بود ولی رفته رفته خط داستانی خودشو پیدا کرد و توو ژانر فانتزی واقعا مجموعه جذابیه و در نوع خودش توو ایران اولینه فقط انتقادهای ک بهش وارده اینه ک چرا اسامی به هم ربط ندارن؟ یکی ایرانیه یکی خارجیه؟ شرکان چی شددد؟ همینجوری الکی حذف شد از داستان؟ شاه کاظم به عنوان پادشاه عالم چرا انقد ناکارآمد و ضعیفه؟ چرا آریا تا حالا هیچ پیشرفت شخصی خاصی حاصل نکرده فقط ازین ور اون ور بهش قدرت های مختلف میرسه بعضی شخصیت های جدید خلق میشن بهشون خوب پرداخته نمیشه اون تریز و زریر کی بودن؟ چرا اومدن؟ چرا رفتن؟ خب دیوهای کماله و قصدشون چی بودن؟ و از همه بدتر این همه جنگ رخ میده چرا هیچکس نمیمیره؟! شخصیتا باید حذف بشن حتی شخصیت های اصلی! باید بهای هدف هاشون پرداخته بشه حتی خود هری پاتر تا پایان داستان همه چیز و همه کس شو از دست اینجا هرکی میمیره توو گذشته یا آینده زنده میشه ی نفرم از دست نرفته😭 شخصیت فالی و سارنوش هم به شدت روو مخن هرچند به نظر میاد به نظر خود نویسنده اینا شخصیت های طنز داستانن ک از خشکیش کم میکنن🙄
هیچ پاسخی ثبت نشده است.