نظر مهدی برای کتاب صوتی در رویای بابل

در رویای بابل
ریچارد براتیگان، پیام یزدانجو
۴.۳(امتیاز ۵۰ نفر)
مهدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
سلام به عزیزان این کتاب ایده جالبی داشت و صدای واقعا جذاب اقای سلطان زاده این کتاب رو محشر و طنز ماجرا رو چندین برابر کرده بود. این کتاب بیشتر حالت یک کتاب جنایی و طنز رو داشت... اگر دنبال یک کتاب فلسفی هستید پیشنهادش نمیکنم (من با خوندن روایتی که ازش نوشته شده بود همچین فکری راجع بهش کردم اما ظاهرا اشتباه بود) از نظر من به حدودی شبیه ایده فیلم vertigo بود که طرف از ارتفاع میترسید و از کارهاش باز میموند؛ شخصیت این داستان هم همش در رویای بابل فرو میرفت و حواسش پرت میشد طوری که خیلی از فرصت های مهم زندگیش رو همینطوری بخاطر رویاپردازی بی مورد از دست داده بود. توصیف های شخصیتی هم واقعا جالب بود و نقش خیلی به سزایی در طنز کتاب داشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟