نظر Saye برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
Saye
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
کتاب “کتابخانه ی نیمه شب” اثر مت هیگ، تجربه ای عمیق و به شدت تأمل برانگیز بود که من رو حسابی به فکر فرو برد. این کتاب فقط یه داستانِ صرف نیست، بلکه سفریه به دنیایِ انتخاب ها، حسرت ها و فرصت های از دست رفته. نویسنده با قلم جادویی اش، زندگیِ شخصیت اصلی رو در میان یه کتابخونه ی خاص به تصویر می کشه که هر کتابش می تونه یه زندگی متفاوت رو رقم بزنه. روایت داستان خیلی روان و گیراست و مخاطب رو با خودش همراه می کنه تا در موردِ انتخاب هایِ خودش هم فکر کنه. پایان بندیِ کتاب هم خیلی هوشمندانه و امیدبخشه؛ طوری که بعد از خوندنش، حسِ خوبی از پذیرش زندگی و درس گرفتن از تجربیات پیدا می کنید. اگه دنبال کتابی هستید که علاوه بر داشتنِ حال وهوایِ فانتزی و خلاقانه، به زندگیِ واقعی، تصمیم هامون و اهمیتِ هر لحظه تلنگر بزنه، “کتابخانه ی نیمه شب” رو به شدت بهتون پیشنهاد می کنم. مطمئنم که بعد از خوندنش، نگاهتون به خیلی چیزها عوض می شه. حتماً تجربه ش کنید!»
هیچ پاسخی ثبت نشده است.