نظر رزیتا طالبیان برای کتاب صوتی فرار کن

فرار کن
رزیتا طالبیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
من به این کتاب امتیاز ۴ دادم. با اینکه به نظرم هارلی در بین نویسنده های جنایی نویس، یکی از بهترین هاس. خلاقیت زیادی داره و داستان هاش تعلیق زیادی دارند و در اغلب مواقع کاملا منطقی به نظر می رسند. تنها ایرادی که نوشته های هارلی برام داره اینه که حس میکنم هارلی کوپن متاسفانه، مانند بیشتر نویسندگان جنایی یک الگوی مشخص داره که این باعث شده بعد از شنیدن به سه چهار تا داستان از این نویسنده، دیگه خیلی سوپرایز نشم و بتونم علت اتفاق های داستان رو حدس بزنم. با اینهمه این داستان خیلی سرگرم کننده بود و من خوشحال شدم که بهش گوش دادم. همونطور که بقیه دوستان اشاره کرده بودن اوایل داستان کمی خسته کننده بود و حواس رو پرت میکرد اما از اواسط داستان این مشکل رفع میشه و داستان آدم رو به دنبال خودش میکشه. اگه بخوام بین داستان های هارلی یکی رو انتخاب کنم، به نظرم همخون بهترینش بوده و شاید اگه همخون رو گوش نداده بودم الان این داستان واسم جذاب تر به نظر میرسید. ممنون از آقای گوینده چون من برای انتخاب و خرید داستان ها صدای گوینده رو مد نظر قرار میدم و بخشی از انتخاب این داستان بخاطر آقای سلمان بود که به نظرم بی نقض روایت می کنند. و جذابیت داستان رو صد چندان می کنند. سپاس
هیچ پاسخی ثبت نشده است.