نظر طیبه اسحقی برای کتاب بعد از آن روز

بعد از آن روز
کریستین هیگینز، مریم علیزاده میلانلو
۴.۳(امتیاز ۱۲۵ نفر)
طیبه اسحقی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
داستان قشنگی بود و واقعا تقدیر ادم دنبالش میاد نمیشه ازش فرار کرد هر جا قرار جدایی و وصال باشه میشه توکل بخدا باید کرد سپاس نویسنده عزیز و کتابراه عشقم🥰🪷
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟