نظر صحرا برای کتاب خدمتکار

خدمتکار
فریدا مک فادن، صدیقه اوشنی
۴.۷(امتیاز ۷۱ نفر)
صحرا
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
کتاب بی نظیری بود و داستان خیلی مجذوب کننده‌ای داشت و من چون برای اولین بار کتاب جنایی میخونم برای اولین تجربه‌ام عالی بود و خط به خط کشش خاصی داشت که آدم رو جذب داستانش میکنه و آخرش من از طرف خودم دلم آروم گرفت از اتفاقی که افتاد خلاصه پیشنهاد میکنم که بخونین کتاب بی نظیری بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟