نظر H.tt برای کتاب بمانم یا بروم

بمانم یا بروم
بورلی استون، میترا نادری
۴.۴(امتیاز ۳۶۶ نفر)
H.tt
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
خوبه هنوز تمومش نکردم اما تا اینجا خوب بود تقریبا قدم به قدم سرفصل زده بعد مورد به مورد توضیح داده هرچند بعضی جاها مطالب تکراری و خسته کننده هست. اما وقت کشی‌هایی که میکنیم برای ریسک کردن و عمر عزیزمان را برای بیهوده‌ها تلف کردن درحالی که زندگی ودیعه و موهبتی الهی است برای ما تا توشه خوبی از آن و فرصتی که برای زندگی به ما داده شده پس خوبه درست استفاده بشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟