نظر H.tt برای کتاب بمانم یا بروم

بمانم یا بروم
H.tt
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
خوبه هنوز تمومش نکردم اما تا اینجا خوب بود تقریبا قدم به قدم سرفصل زده بعد مورد به مورد توضیح داده هرچند بعضی جاها مطالب تکراری و خسته کننده هست. اما وقت کشیهایی که میکنیم برای ریسک کردن و عمر عزیزمان را برای بیهودهها تلف کردن درحالی که زندگی ودیعه و موهبتی الهی است برای ما تا توشه خوبی از آن و فرصتی که برای زندگی به ما داده شده پس خوبه درست استفاده بشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.