نظر سمیه اصغری برای کتاب مامای آلمانی

مامای آلمانی
مندی روبوتام، مهسا قنبری
۴.۱(امتیاز ۱۹ نفر)
سمیه اصغری
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
از اینکه یهودی‌ها رو انقدر مظلوم نشون میداد خوشم نیومد. از عشق بین انکه و افسر خوشم اومد و دوست داشتم پایان خوش تری داشتن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟