نظر مریم عباسی برای کتاب گلپری

گلپری
مریم عباسی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
رمان گلپری رو به عنوان یک داستان که بر اساس واقعیت بود انتخاب کردم و از مطالعه این کتاب لذت بردم. ولی به کسانی که روحیه حساسی دارند توصیه نمیکنم، چون از نظر من داستان فوق العاده غم انگیزی داره. گلپری به عنوان یک بانوی قوی و مقتدر در مقابل همه سختیها مقاومت کرد و اینکه از وجود خانوادش با تمام سختیها، لذت میبرد. گلپری ناخواسته و بدون اراده در مسیری قرار گرفت که تمام آینده او را تحت تاثیر قرار داد. در کل رمان زیبایی بود. سپاس از نویسنده عزیز و کتابراه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.