نظر مرضیه رادمند برای کتاب صوتی قصه رستم

قصه رستم
ارسلان رسولی عمارلویی، محمد ولیان
۴.۱(امتیاز ۸۷۶ نفر)
مرضیه رادمند
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
سولی برای من یادآور همان داستان های حماسی و پهلوانی ایرانی بود که در عین سادگی، جذابیت خاصی دارند. چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم، روایت روان و قابل فهم کتاب بود. نویسنده تلاش کرده داستان رستم را طوری بازگو کند که خواننده بدون درگیر شدن با زبان دشوار متون کهن، بتواند با ماجراها و شخصیت ها ارتباط برقرار کند. همین موضوع باعث می شود کتاب برای کسانی که می خواهند با داستان های شاهنامه آشنا شوند، انتخاب خوبی باشد. به نظر من نقطه قوت اصلی کتاب، زنده نگه داشتن روح پهلوانی و ارزش هایی مثل شجاعت، وفاداری و مسئولیت پذیری است. البته اگر کسی به دنبال جزئیات گسترده و روایت کامل شاهنامه باشد، شاید احساس کند برخی بخش ها کوتاه و خلاصه شده اند. با این حال، کتاب توانسته تصویری جذاب از یکی از مهم ترین قهرمانان ادبیات ایران ارائه دهد و مخاطب را به خواندن بیشتر درباره شاهنامه و شخصیت رستم علاقه مند کند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟