نظر M najafi برای کتاب افسانه مورالو - جلد 1

افسانه مورالو - جلد 1
M najafi
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
روند داستان خیلی خوب وسرگرم کننده بود فقط اسامی بکار رفته در داستان اصلاخوب نبود. مثلا سنگان، حیسان وانگل اپس. یا خیلیهای دیگه.... آخه این چی بود؟ بنظرم پیش پا افتاده بود. انگارنویسنده میخواسته فراموش نکنه. ازاین اسامی دم دستی استفاده کرده. و اینکه توضیحاتی که درمورد شکل وشمایل گلها و درختان میداد، بنظرم یه کپی از فیلمهای تخیلی بود که تاحالا دیدیم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.