نظر پریسا قلی پور برای کتاب صوتی خاطرات یک گیشا

خاطرات یک گیشا
آرتور گلدن، مریم بیات
۴.۶(امتیاز ۳۸۴ نفر)
پریسا قلی پور
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
سلام این رمان یکی از بهترین رمان هایی بود که تا حالا خوندم و البته فکر میکنم اگه اون رو به صورت متنی خریداری میکردم قطعا به این شکل تاثیرگذار نبود واقعا صداگذاری به جا بود و داستان رو تاثیر گذارتر کرده بود و اینکه درباره خود رمان داستان درمورد زمانی هست که ارزش زن صرفا محدود به ویژگی های ظاهری میشد و ظلمی که در حق دختران صورت میگرفت و با کالا تفاوتی نداشتن و مورد خرید و فروش قرار میگرفتند. در کل رمان جالبی بود و اطلاعات شمارو درباره کشور ژاپن بالا میبره نویسنده به جزئیات توجه ویژه نشون داده فیلم این رمان رو مشاهده کردم و اصلا توصیه نمیکنم چونکه هیچ شباهتی به کتاب نداره و خیلی خلاصه هست و از خیلی اتفاقات چشم پوشی شده تقریبا رمان طولانی بود ولی انقدر در جریان داستان قرار میگیرید که متوجه نمیشید کی تموم شد. ممنون از توجهتون
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟