نظر Elhaam Tavallaa برای کتاب صوتی سایه باد

سایه باد
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
از چند بعد این کتاب برام قابل توجه بود. اول اینکه ترجمه روان و خوبی داشت، دوم اجرای بسیار زیبای تایماز بود که با چنان مهارتی کتاب رو خوند که لذتش رو صدبرابر کرد، سوم خود داستان بود، من از کتاب هایی که یجوری روایت شدن که داستان در داستان هستن خوشم میاد و اینجا با مهارت شخصیت های هر دو داستان رو تونست کنار هم بذاره و یه داستان سومی هم درست بشه، اینکه کمتر سانسور شده بود هم برام امتیاز داشت، شخصیت فرمین برام خیلی جالب بود، و در نهایت اینکه قهرمان داستان خولین زنده بود برام باعث خوشحالی بود😊
هیچ پاسخی ثبت نشده است.