نظر بهاره محمدی اسفه برای کتاب صوتی قصه‌های مجید 1

قصه‌های مجید 1
هوشنگ مرادی کرمانی، مهدی پاکدل
۴.۸(امتیاز ۱۳۱ نفر)
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
یادش بخیر، قصه های مجید و بی بی. برای نسل ما یکی از خاطره انگیز ترین های تلویزیونی بود. و حالا شنیدن این کتاب خاطرات زیبا رو باز آفرینی میکنه. البته بیشتر داستان های جلد اول در سریال نیست و همین مسئله جذابیت بیشتری رو خلق می کنه. کتاب داستان های ساده و دلنشینی دارد که بیشتر شبیه خاطرات کودکی است که شاید بیشتر افراد تجربه کرده باشند ولی این هنر نویسنده است که چنین زیبا و خواندنی خاطرات رو به داستان تبدیل میکنه. شخصیت پسر بچه خیال باف و بازیگوش و مادربزرگ مهربان چنان به خوبی و زنده توصیف شده که گویی اعضای خانواده خودمان هستند و همین در موفقیت کتاب و به دنبال آن سریال موثر است. ایجاد موقعیت های ساده ولی در عین حال بغرنج و گاهی خنده دار از ویژگی های برجسته آثار جناب مرادی کرمانی است که باعث جذب همدلی مخاطب و همذات پنداری می گردد. روایت اثر بسیار جذاب بود با سپاس از کتابراه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟