نظر زهراجهانگیری برای کتاب آخرین درخت

آخرین درخت
زهراجهانگیری
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
" ولی از بعضی چیزها نمیشه فرار کرد، اما با ترس هامون هم نباید به تنهایی رو به رو بشیم " از نقاط قوت این کمیک تصویری میتونم به خوش خوان، گیرا و آموزنده بودن متن و همچنین تصاویر و نقاشی های قشنگی که داشت اشاره کنم؛ اینکه شاید همگی خودمون رو به جای الیو بذاریم و بگیم یعنی قراره دنیای بدون درخت چه شکلی باشه؟ و حتی برای دیدن آخرین درخت به موزه بریم، در کل میشه با هر دیالوگ از این کتاب فکر کرد و خودتون رو به جای شخصیت اصلی بگذارید و تصور کنید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.