نظر مهشید صابری برای کتاب صوتی سنگ، کاغذ، قیچی

سنگ، کاغذ، قیچی
آلیس فینی، سحر قدیمی
۴.۴(امتیاز ۱۰۰ نفر)
مهشید صابری
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
سلام، گویش کتاب عالی بود اما درمورد داستان: تا فصل ۱۴ صرفا درباره صحبت های یه زن و شوهر هست و واقعا کسل کننده هست ولی یهو در سه فصل اخر همه چی جمع میشه، خوب بود ولی میتونست بهتر باشه و از نوشتن یسری فصلا صرف نظر کنه چون ممکنه خواننده ول کنه و تا انتها نخونه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟