نظر شقایق ناصحى برای کتاب کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، مهسا قنبری
۴.۷(امتیاز ۱۰۶ نفر)
شقایق ناصحى
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
واقعا ارزش خوندن داره، در کنار محتوای جذاب داستان دیدگاه عمیقی به آدم میده در مورد حقیقت زندگی و انتخاب های آدم ها و ارزش زندگی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟