نظر Daryl برای کتاب صوتی چگونه با دیگران گفتگو کنیم؟

چگونه با دیگران گفتگو کنیم؟
Daryl
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
این کتاب برای بهبود ارتباط "با راهکارهای سریعی که گفته" مفیده، اما نقدی که وجود داره اینکه که تا حدی ساده سازی شده و غرب محوره. برای مثال، تأکید زیاد بر شروع مکالمه با «small talk» یا صحبت های سبک، در فرهنگ ما به نظرم غیرضروری. همچنین توصیه های مکرر به لبخند زدن و تماس چشمی مستقیم و...، در همه فرهنگ ها معنای یکسانی نداره و بعضی وقتا "انگار که داری نقش بازی میکنی"مصنوعی به نظر میرسه. در کل، این کتاب بیشتر یک راهنمای اولیه ست تا یک چارچوب جهانی برای ارتباط انسانی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.