نظر هدیه طرفی برای کتاب تو همانی که میاندیشی

تو همانی که میاندیشی
هدیه طرفی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
کتاب خوبی است ما در کارمان کتاب خوانی داریم و یکی از همکاران من در حال خوانش این کتاب و تحلیل ان است من همزمان با کتاب خوانی همکارم از کتابراه کتاب را مطالعه میکنم و برام خ اندنش لذت بخش شده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.