نظر تی تی سرلک برای کتاب با او برو

با او برو
تی تی سرلک
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
00
کتاب بسیار زیباست. شوربختانه برگردان به فارسی (ترجمه) بسیار ضعیف و ویرایش بسیار نامناسبی دارد که خواننده را از لذت خواندن، محروم می کند. قطعا خواندن این کتاب با ترجمه مترجمی چیره دست بسیار گیراست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.