نظر تی تی سرلک برای کتاب با او برو

با او برو
انیس لودیگ، محمدرضا ابراهیمی
۴.۴(امتیاز ۱۵ نفر)
تی تی سرلک
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
کتاب بسیار زیباست. شوربختانه برگردان به فارسی (ترجمه) بسیار ضعیف و ویرایش بسیار نامناسبی دارد که خواننده را از لذت خواندن، محروم می کند. قطعا خواندن این کتاب با ترجمه مترجمی چیره دست بسیار گیراست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟