نظر A S برای کتاب مادام کاملیا

مادام کاملیا
A S
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
00
کتاب مادام کاملیا خواندنی بود و شوق ادامه رو در وجود مخاطب ایجاد میکرد. از نظر موضوع داستان تا حدودی شبیه مانون لکسو بود. بر خلاف مانون لکسو از آن دست کتاب هایی بود که در ابتدا به انتهای داستان اشاره کرده بود و در پایان مخاطب رو غافلگیر نمیکرد، اما هردوی این آثار مذکور منتهی به پایانی غم انگیز بودند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.