نظر فاطمه احسنی برای کتاب آشیان هور و ماه

آشیان هور و ماه
آروشا دهقان
۴.۷(امتیاز ۱۲ نفر)
فاطمه احسنی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
در هر دو جلد کتاب، در قسمتهایی نیاز بود که توضیح و مکث بیشتری صورت بگیره. و به نظرم اگه در مورد مکان و شهر و معماری و لباس و مردمان و پرندگان و... در زمان هخامنشیان بیشتر صحبت میشد میتونسیم بیشتر خودمونو با داستان وفق بدیم و انگار در اون داستان نفوذ کرده باشیم. درکل داستان رو دوست داشتم و ممنون از کلمات و دانستنه های جدید که بهم اموختین
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟