نظر علیرضا صدیقی برای کتاب چگونه احمق نباشیم و درست فکر کنیم

چگونه احمق نباشیم و درست فکر کنیم
علیرضا صدیقی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
00
کتاب خوبیه با اینکه مطالب ارزشنمد و مفیدی داره و خواننده مطالب رو درک میکنه، چندان وقت آدم رو نمیگیره خلاصه که عالیه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.