نظر مریم کاووسی برای کتاب غریبه در آینه

غریبه در آینه
لیو کنستانتین، آذین نوذری
۴(امتیاز ۲۱ نفر)
مریم کاووسی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
خوب به نظرم برا سرگرمی ارزش یک بار خوندن داره.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟