نظر بهار برای کتاب صوتی از خوب به عالی

از خوب به عالی
جیم کالینز، مهدی خیراللهی
۴.۵(امتیاز ۲۶۵ نفر)
بهار
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
کتاب خوب و مهمی برای رهبری در سازمانها و ادارات هست. خوانش گوینده خیلی جذاب نیست اما کتاب خیلی خوبی هست اما خیلی برای سیستم ما کاربردی نیست. به هر حال به شدت توصیه میکنم چون شخصیت سازی خوبی میتونین باهاش انجام بدین و البته که پیشنهاد رابرت کیوساکی بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟