نظر سمیرا محمدی برای کتاب روباهی به نام پکس

روباهی به نام پکس
سارا پنی پکر، بهرنگ خسروی
۴.۸(امتیاز ۹ نفر)
سمیرا محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
متن کتاب خیلی گیراست. من همه حس های توی کتاب رو می فهمیدم و صحنه اخر کتاب خیلی برام پذیرشش سخت بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟