نظر Tayebe Ahmadi برای کتاب فرار کن

فرار کن
دایان هستر، علی قانع
۵(امتیاز ۲ نفر)
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
داستان خوبی بود و پر از دلهره و ترس از گرفتار شدن سوای اشتباهات دستوری از خواندن داستان لذت بردم با تشکر از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟