نظر ناهیدمحمودی برای کتاب صوتی چطور بشناسمش؟

چطور بشناسمش؟
دیوید بروکس، فاطمه کرونی
۴.۹(امتیاز ۸ نفر)
ناهیدمحمودی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
با عرض سلام خدمت دوستان و مدیران محترم کتابراه، شنیدن این کتاب برای من فوق العاده بود. دقیقا انگشت روی مسائل حساس و رودرروی روزمره ی من می گذاشت. گویش دکتر علی تهمتن و گیرایی صدای ایشان تاثیرمثبتی روی من می گذاشت چون بزرگترین نیاز ما در رودررویی ها شکل میگیرد. با تشکر
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟