نظر امین برای کتاب صوتی خدمتکار

خدمتکار
امین
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
داستان بدی نیست. منطق روایت آن چندجا مشکل داشت. یک نمونش اندی وقتی میلی را در اتاق زندانی کرده بود و بعد در را باز کرد قاعدتا کلید داشته و میلی با کلید خودش در رو روی اندی قفل میکنه. پس کلید اندی چی شد این وسط؟
هیچ پاسخی ثبت نشده است.