نظر سمیرا رحیمی برای کتاب دانشکده مرده‌ها

دانشکده مرده‌ها
فریدا مک فادن، هادی سالارزهی
۳.۷(امتیاز ۴۲ نفر)
سمیرا رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
حس خوبی ازش نگرفتم خیلی فضای دارکی داشت من تقریبا تمام کتابای مک فادن رو خوندم و اکثرا لذت بردم ولی این کتاب خیلی سطحی و کلیشه ای بود ممنونم کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟