نظر سمیرا رحیمی برای کتاب دانشکده مردهها

دانشکده مردهها
سمیرا رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
حس خوبی ازش نگرفتم خیلی فضای دارکی داشت من تقریبا تمام کتابای مک فادن رو خوندم و اکثرا لذت بردم ولی این کتاب خیلی سطحی و کلیشه ای بود ممنونم کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.