نظر علی برای کتاب سفر: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

سفر: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
علی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
باید بگم جزو بهترین کتابای حال خوب کن و کوتاهه ک با خوندنش واقعا لذت میبرین گاهی وقتا آدم حوصله نداره که یه کتاب ۸۰۰ صفحه ای بخونه و همچین کتابهایی واقعا هم انگیزه بخشن و هم باعث میشن از مسیر کتاب خوندن جدا نشی خیلی خوبه من دوسش داشتم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.