نظر Azyta برای کتاب صوتی همهی آنان از خدایان بودند 1: رستگاری

همهی آنان از خدایان بودند 1: رستگاری
Azyta
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
به نظر من خیلی زیباست اگر به داستان های فانتزی، ماجراجویی، افسانه ها و دنیاهای خیالی پیچیده علاقه داری، «رستگاری» آقای امین فرد ارزش خواندن دارد. (((گوش دادن این کتاب کمی ضعیف کار شده))) نقطه قوت اصلی کتاب، دنیاسازی و فضای حماسی آن است. اما اگر بیشتر دنبال داستانی سریع، روان و کم حجم هستی یا حوصله حفظ کردن اسامی زیاد شخصیت ها و مکان ها را نداری، ممکن است در بخش های ابتدایی کتاب ارتباط برقرار کردن با آن کمی سخت باشه برات 😊ولی کم کم ارتباط میگیری
هیچ پاسخی ثبت نشده است.