نظر فاطمه ش برای کتاب جنگ تریاک

جنگ تریاک
آر. اف. کوآنگ، سحر کاوه
۴(امتیاز ۱ نفر)
فاطمه ش
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
اوایل کتاب خوب بود فکر کردم مثل امپایر هست اما از اواسط کتاب دیگه هیچ جذابیتی نداشت. تصمیم داشتم بقیه جلد هاش رو هم بگیرم ولی فعلا پشیمون شدم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟