نظر Hana برای کتاب وبگرد 4: امضای ویروس

وبگرد 4: امضای ویروس
Hana
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
کتاب های آقای معین فرد بسیار خواندنی و جذاب هستند؛ به طوری که پس از خواندن هر جلد، بی صبرانه منتظر انتشار جلد بعدی می مانم. مجموعه «وب گرد» تا جلد سوم، تقریباً بی نقص و بسیار گیرا بود و جلد چهارم نیز همچنان اثری قابل تحسین است. با این حال، در این جلد نکاتی وجود دارد که به نظر می رسد نسبت به آثار قبلی کمی ضعف پیدا کرده اند. در جلدهای پیشین، دیالوگ ها طبیعی و روان بودند و به خواننده حس حضور در دل داستان را می دادند؛ اما در «وب گرد ۴» این ویژگی تا حدی کمرنگ شده و برخی گفت وگوها غیرطبیعی یا کلیشه ای به نظر می رسند. همچنین، با وجود اینکه توصیفات دقیق و جزئی نگرانه همیشه از نقاط قوت آثار ایشان بوده، در این جلد گاهی بخش هایی که نیاز به پرداخت بیشتری دارند، سریع و تا حدی گیج کننده روایت می شوند؛ در مقابل، برخی صحنه های معمولی بیش از حد طولانی شده اند. رفتار برخی شخصیت ها نیز در مواردی اغراق آمیز یا دور از واقعیت به نظر می رسد؛ نکته ای که در جلدهای قبلی کمتر دیده می شد. علاوه بر این، وجود اشتباهات تایپی و غلط های املایی نیز تا حدی از کیفیت نهایی اثر کاسته است؛ مسئله ای که با ویرایش دقیق تر به راحتی قابل برطرف شدن است. در پایان، از تلاش های آقای فرد، این نویسنده پرانرژی و خلاق، صمیمانه سپاسگزارم و مشتاقانه منتظر انتشار جلدهای بعدی این مجموعه و همچنین ادامه «سقوط مرگبار» هستم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.