نظر regen برای کتاب چشمها بهترین بخش ماجرا

چشمها بهترین بخش ماجرا
regen
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
احساس می کنم قبلا یه فیلم دیدم که خیلی به این کتاب شباهت داشت ولی یادم نیست! دوست داشتم کتاب رو. داستان روان و گیرا بود. می تونست کوتاهتر باشه. ولی به هیچ وجه خسته کننده نبود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.