نظر regen برای کتاب چشم‌ها بهترین بخش ماجرا

چشم‌ها بهترین بخش ماجرا
مونیکا کیم، صبا ایمانی
۳.۶(امتیاز ۱۹۸ نفر)
regen
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
احساس می کنم قبلا یه فیلم دیدم که خیلی به این کتاب شباهت داشت ولی یادم نیست! دوست داشتم کتاب رو. داستان روان و گیرا بود. می تونست کوتاهتر باشه. ولی به هیچ وجه خسته کننده نبود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟