نظر زهرا کاوان برای کتاب ذهن شما دوست شما نیست

ذهن شما دوست شما نیست
زهرا کاوان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
00
تازه این کتاب رو شروع کردم ولی به طرز عجیبی مجذوب شدم، خیلی منطقی مسائل رو توجیح میکنه و دلایل رو واضح بیان می کنهو بهانه هارو برای توجیه مسائل رد میکنه، احتمال اینکه بیداربمونم تا تمامش کنم هست، هر جا که احساس کردم باید نظرم رو عنوان کنم حتما میگمچیزی که از اسم کتاب هم مشخصه و تو متن هم بهش میرسیم قدرت افکار و ذهن ماست که فراتر از تصورمونه و در موقعیت های حساسی که تصمیماتمون بعد ها باعث پشیمونی میشن میتونستیم تصمیم دیگه ای بگیریم ولی افکار ما زورشون بیشتر از اراده ما در اون لحظه است و اجازه انجام کار دیگه ای رو نمیده مگر اینکه بهشون غلبه کنیم حالا چطور؟ باید ادامه کتاب رو بخونماز اینجا ب بعد ادامه نظرمه در حالیکه در عرض ۱ ساعتو ۲۵ دقیقه کل کتابو خوندم (ساعت ۱ شروع کردم و ۲ و ۲۵ دقیقه تمامش کردم) و اومدم که نظر کلیم رو بگم، در یک کلام عالی بوداول ذهن ک افکار ما رو بعنوان باعث و بانی قدرتمند وضعیت فعلی هر شخص عنوان میکنه و بعد از اون شروع میکنه به راه حل دادن برای غلبه به اونها و اینکه تا چه حد هم میتونه خطرناک باشه و هم میتونه مفید و سازنده باشه و در یک جمله جمش کنم که طولانی نشه با در دست گرفتن افسار این اسب قدرتمند و یادگیری کنترلش که باید بگم خیلی سخت هم هست میتونیم همه چیز هایی که میخوایم و زندگی که آرزوشو داریم و لایقشیم رو زندگی کنیم ممنونم از عزیزان و ببخشید که طولانی شد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.