نظر آرامش رجایی برای کتاب دختری به نام سامسون

دختری به نام سامسون
ایمی هارمون، ریحانه عسگری
۴.۲(امتیاز ۲۶ نفر)
آرامش رجایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
رمان تاریخی و جامعی بود. بیشتر از نظر تاریخی و اجتماعی برام جذابیت داشت. کنجکاو بودم یه زن چطور بین اونهمه مرد بتونه دووم بیاره. ولی خوب تجربه بزرگ شون بین ده تا پسر خیلی بهش کمک کرد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟