نظر حمیده انصاری برای کتاب صوتی ژرمینال

ژرمینال
حمیده انصاری
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
بسیار زیبا ولی تلخ، شخصیت پردازی خوب بود، گویندگی بسیار عالی، بدون پایان خوش اتفاق ها و واقع گرایانه. من لذت بردم از گوش دادن این کتاب و پیشنهادش میکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.